Εκτύπωση Εκτύπωση

Αποτελέσματα 2ης φάσης Διαγωνισμού

Διαγωνισμός Αφήστε σχόλιο

Ολοκληρώθηκε η 2η φάση του διαγωνισμού για τη βράβευση των καλύτερων σχολικών δικτυακών τόπων.
[αναγράφονται με απόλυτη αλφαριθμητική ταξινόμηση]

Αποτελέσματα για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

 ΝΟΜΟΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑ 
 ΑΤΤΙΚΗΣ 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 11ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ
 ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 12ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ
 ΑΤΤΙΚΗΣ 162ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ
 ΦΛΩΡΙΝΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
 ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
 ΑΤΤΙΚΗΣ 4ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΛΙΟΥ
 ΑΧΑΪΑΣ 53ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
 ΑΧΑΪΑΣ 55ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
 ΑΧΑΪΑΣ 60ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 6ο ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ
 ΑΤΤΙΚΗΣ 7ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ
 ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΙΝΤΩΝ ΛΕΡΟΥ
 ΓΡΕΒΕΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΥΓΔΑΛΕΩΝ
 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ
 ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΡΟΣΟΠΗΓΗΣ
 ΗΛΕΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΡΑΤΟΥΛΑ ΜΑΓΟΥΛΑΣ
 ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΤΑΝΟΥ
 ΑΡΤΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΤΑΝΟΥ ΑΣΤΡΟΧΩΡΙΟΥ
 ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΛΤΕΖΟΥ»

Αποτελέσματα για τη Δευτερόβαθμια Εκπαίδευση

ΝΟΜΟΣ ΟΝΟΜΑΣΙΑ
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ
ΔΡΑΜΑΣ 1ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΡΑΜΑΣ
ΗΛΕΙΑΣ 1ο ΕΠΑ.Λ ΠΥΡΓΟΥ
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 2ο ΕΠΑ.Λ Ν. ΙΩΝΙΑΣ
ΕΒΡΟΥ 3ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ 
ΑΤΤΙΚΗΣ 38ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΚΟΖΑΝΗΣ 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΑΧΑΪΑΣ 5ο ΕΠΑ.Λ ΠΑΤΡΑΣ
ΑΤΤΙΚΗΣ 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΥΘΙΩΝ
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΕΠΕΝΟΥΣ
ΣΕΡΡΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ
ΔΡΑΜΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΤΡΟΥΣΑΣ
ΡΟΔΟΠΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΑΠΩΝ
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΓΑΖΙΟΥ
ΣΑΜΟΥ ΜΑΥΡΟΓΕΝΕΙΟ ΤΕΕ ΣΑΜΟΥ
ΚΟΖΑΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ 2ης ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ

 Σημείωση: Μέχρι την Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008 οι υπεύθυνοι των δικτυακών τόπων που δεν επιλέχθηκαν μπορούν να υποβάλλουν ένσταση για επαναξιολόγηση του δικτυακού τόπου που εκπροσωπούν.

Το αίτημα να υποβληθεί στη διεύθυνση: stsovol@sch.gr


Στην 3 φάση θα συμμετάσχουν οι 20 καλύτεροι βαθμολογικά δικτυακοί τόποι οι οποίοι θα αξιολογηθούν από 5 διαφορετικούς αξιολογητές. Η βαθμολογία θα προκύψει από το Μέσο Όρο βαθμολογίας που θα δώσει ο κάθε αξιολογητής αφού αφαιρεθεί η καλύτερη και η χειρότερη βαθμολογία.Η φάση αυτή θα ξεκινήσει από τις 10 Μαρτίου 2008.Θα βραβευτούν οι 6 καλύτεροι δικτυακοί τόποι από κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διαγωνισμού

Σπύρος Τσοβόλας



13 Σχόλια για “Αποτελέσματα 2ης φάσης Διαγωνισμού”

  1. Χ. Μοτσενίγος γράφει:

    Ανεξάρτητα με το ποιοι δικτυακοί τόποι θα βραβευτούν τελικά, το σημαντικότερο για μένα είναι το ότι μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε σάράντα αξιολογότατους δικτυακούς τόπους σχολείων απ’ όλη την Ελλάδα, να πάρουμε ιδέες και θάρρος από την προσπάθεια των συναδέλφων και να εκτιμήθεί η ανιδιοτελής προσφορά τους στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.
    Όπως και να’ χει το έργο της επιτροπής αξιολόγησης για την Γ’ φάση προβλέπεται δύσκολο καθώς και οι σαράντα δικτυακοί τόποι είναι πάρα πολύ καλοί σε όλους τους αξιολογούμενους τομείς.

  2. Αμπράζη Ζωή γράφει:

    Θα ήθελα με την ευκαιρία να κάνω μια σύσταση στους διαχειριστές των σχολικών ιστοσελίδων που αφορά κυρίως τη διαχείριση εικόνων. Οι πολλές κινούμενες gif εικόνες καλό θα είναι να αποφεύγονται και για λόγους αισθητικής αλλά και επειδή εύκολα κουράζουν τον χρήστη. ΄Οταν εισάγονται εικόνες μέσα στα περιεχόμενα να αφαιρείται τα χρωματιστό ή λευκό background ώστε να δένουν με το φόντο της σελίδας αρμονικά. Η χρήση flash επίσης δεν σημαίνει ότι δίνει πάντα προσδοκόμενο εντυπωσιακό αποτέλεσμα και καλό θα είναι να μη δυσχεραίνεται η φόρτωση των σελίδων δίχως λόγο. Ως πρός την περιήγηση καλό θα είναι να υπάρχει σταθερό μενού σε όλες τις σελίδες και να αποφεύγονται τα πολλά popup παράθυρα που δημιουργούν χαωτική κατάσταση.

  3. Λ. Μακρή γράφει:

    Πέρα από κάποιες ιστοσελίδες (που για λόγους ευνόητους δεν τις αναφέρω) δεν έμεινα ικανοποιημένη από την ποιότητα των σχολικών site.
    Ο σχεδιασμός τους είναι ξεπερασμένος και χωρίς φαντασία με την εικόνα του σχολείου στη μέση της σελίδας το τυποποιημένο μενού πάνω ή δεξιά και τα gifακια να κάνουν βόλτες.
    Θεωρώ ότι ο ρόλος της επιτροπής θα είναι εύκολος μια και οι σελίδες που ξεχωρίζουν φαίνονται εύκολα.

  4. Γ. Μαργαρίτης γράφει:

    Η όλη προσπάθεια είναι πολύ θετική, καθώς δίνει κάποιο επιπλέον κίνητρο να γίνονται αξιόλογες και λειτουργικές σελίδες σχολείων. Κοιτώντας όμως τις σελίδες που πέρασαν στην Γ’φάση, ξεχωρίζουν αμέσως και κάποιες εντελώς απλοϊκές και «γραφικές», με κακόγουστες εικονίτσες, δυσλειτουργικά μενού, κακοφτιαγμένους συνδέσμους και ανύπαρκτη αισθητική, οι οποίες παραπέμπουν στα πρώτα βήματα του web…
    Ανεξάρτητα από τα προηγούμενα, υπήρχαν και σελίδες πραγματικά καλές.

  5. admin γράφει:

    Όπως μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει, υπάρχει πρόβλημα στις ελληνικές σχολικές ιστοσελίδες. Τόσο στο περιεχόμενο όσο και στην αισθητική.

    Ίσως ο διαγωνισμός να δώσει κίνητρα για να φτιάχνονται καλύτεροι δικτυακοί τόποι.
    Αλλά μάλλον απαιτούνται ενέργειες και σε ανώτερα κλιμάκια.

  6. Β. Γιώτας γράφει:

    Η προσπάθεια της αξιολόγησης των σχολικών ιστοσελίδων είναι πολύ θετική, καθώς δίνει ένα κίνητρο (που δεν έρχεται από πουθενά αλλού) για τη δημιουργία ποιοτικών ιστοσελίδων. Επίσης, είναι προφανές ότι το έργο της επιτροπής αξιολόγησης είναι πολύ χρονοβόρο και δύσκολο.
    Όμως, μέσα στην εικοσάδα των ιστοσελίδων που πέρασαν στη Γ’ φάση βρίσκονται ορισμένες οι οποίες δεν πληρούν κανένα από τα κριτήρια αξιολόγησης. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα μιας εξ αυτών, που έχει μόνο μια αρχική σελίδα με δύο links που δεν λειτουργούν! Απορώ γιατί αυτές βρίσκονται στην παραπάνω λίστα, όταν ανάμεσα στις ιστοσελίδες που βρισκόταν στη Β’ φάση υπήρχαν σίγουρα κάποιες καλύτερες… Νομίζω ότι η αξιολόγηση θα έπρεπε να είναι περισσότερο προσεκτική, καθώς στις 3-4 ιστοσελίδες που αναφέρομαι δεν πρόκειται για «διαφορά στις λεπτομέρειες», αλλά για παραδείγματα ιστοσελίδων προς αποφυγή.
    Ελπίζω να συνεχιστεί η προσπάθεια από όλους μας για ποιοτικότερους σχολικούς ιστότοπους.

  7. admin γράφει:

    Οι αξιολογητές προσπάθησαν να κάνουν το καλύτερο δυνατόν. Εντούτοις είναι σχεδόν βέβαιο πως μέσα στις 40 καλύτερες σελίδες δεν περιλαμβάνονται κάποιες που πιθανόν να το άξιζαν. Όμως η βαθμολογία αφορά σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία κατά την οποία βρίσκονταν σε καλή (ή κακή) κατάσταση οι δικτυακοί τόποι.

    Από την Επιτροπή Διαγωνισμού

    Σημαντική παρατήρηση: Οι διαχειριστές των δικτυακών τόπων θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους πως η τελική φάση του διαγωνισμού έχει αρχίσει από τις 10 Μαρτίου 2008. Επομένως καλό είναι να μην «διακινδυνεύσουν» ριζικές αλλαγές ή ανανεώσεις των σελίδων στο διάστημα αυτό (10/3-10/4).

  8. Χ.Μοτσενίγος γράφει:

    Οι σχολικοί δικτυακοί τόποι στηρίζονται στη φιλοτιμία και στο μεράκι κάποιων εκπαιδευτικών. Ο χρόνος που διαθέτουν για τη δημιουργία τη συντήρηση και τη βελτίωσή τους είναι χρόνος δικός τους εκτός σχολικού ωραρίου. Δεν υπάρχει, απ’ όσο ξέρω κανενός είδους υλική ή ηθική υποστήριξη με εξαίρεση το διαγωνισμό που για πρώτη φορά διενεργείται τώρα. Αντίθετα από προσωπική εμπειρία γνωρίζω πως υπάρχει μια απαξίωση από πολλούς συναδέλφους για τα σχολικά sites, με αποτέλεσμα να μην είναι πολυσυλλεκτικά και με μεγάλη συμμετοχή από πλευράς διδασκόντων αλλά και μαθητών όπως θα έπρεπε. Για μένα το ζητούμενο σε ένα σχολικό site είναι πρώτα ή συμμετοχή όλων των φορέων μιας σχολικής κοινότητας και ο εμπλουτισμός του με υλικό και μετά η τεχνική και αισθητική αρτιότητα. Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως κάποιοι βασικοί χρηστικοί κανόνες δεν πρέπει να ικανοποιούνται. Τα links πρέπει να δουλεύουν, τα μενού να είναι απλά και κατανοητά κλπ. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για εκπαιδευτικούς που καταναλώνουν χρόνο και κόπο συχνά χωρίς καμία ενθάρρυνση και συμπαράσταση από το στενό σχολικό τους περιβάλλον και όχι σε πληρωμένους επαγγελματίες webdesigners οι οποίοι ροκάνισαν το Χ Κοινοτικό Πακέτο και έκαναν ένα πασάλειμμα για τα μάτια του κόσμου. Ακόμα και το «χειρότερο» σχολικό site είναι καλύτερο για μένα από το τίποτα γιατί αν μη τι άλλο σαν μαχόμενος εκπαιδευτικός χαίρομαι όταν διαπιστώνω πως υπάρχουν συνάδελφοι που ακόμα έχουν όρεξη και μεράκι και προσπαθούν με όσες γνώσεις και δυνάμεις έχουν να προσφέρουν κάτι σε αυτό το ταλαίπωρο όχημα που λέγεται Δημόσια Εκπαίδευση, το οποίο τα τελευταία χρόνια χάνει λάδια από παντού. Γι’ αυτό στενοχωρήθηκα (στενοχωρήθηκα, δεν θύμωσα) με κάποιες από τις παρατηρήσεις που διάβασα σε προηγούμενα σχόλια. Στενοχωρήθηκα γιατί θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή αυτό που χρειάζεται είναι φιλικά χτυπήματα στην πλάτη και συμβουλές και όχι σκωπτικά σχόλια και συνοπτικές «καταδίκες». Ο καθένας προσφέρει ανάλογα με τις δυνατότητες και το χρόνο που διαθέτει ενεργώντας κάτω από αντίξοες συνθήκες και σε μια κάθε άλλο παρά φιλική σχολική πραγματικότητα. Με συγχωρείτε που επί 40 γραμμές τώρα κάθισα και αράδιασα τα αυτονόητα αλλά αισθάνθηκα την ανάγκη να το κάνω.

  9. admin γράφει:

    Συνάδελφε, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Εξάλλου η αρχική ιδέα και ο σκοπός του διαγωνισμού είναι αυτός. Να κινητοποιήσει τη σχολική κοινότητα και τουλάχιστον να δοθεί μια ηθική ανταμοιβή σ’ αυτούς που πασχίζουν μόνοι και αβοήθητοι.
    Τα σχόλια όμως δεν είναι άστοχα, καθώς παρατηρούνται προβλήματα αισθητικής και περιεχομένου. Αυτό είναι ένα ζήτημα, αφού μιλάμε για σχολικές ιστοσελίδες – η ιστοσελίδα είναι και το «πρόσωπο» του σχολείου (εκπαιδευτικού οργανισμού – δημόσιας υπηρεσίας).
    Κι ΕΦΟΣΟΝ τα σχόλια είναι καλοπροαίρετα ίσως αποτελέσουν έναυσμα προβληματισμού για τους δημιουργούς ώστε να βελτιώσουν το έργο τους.

  10. Χ.Μοτσενίγος γράφει:

    Για να μην παρεξηγηθώ: ΟΥΔΕΠΟΤΕ αμφισβήτησα την καλή πρόθεση των σχολίων και των σχολιαστών. Ο τρόπος που διατυπώθηκαν ήταν αυτό που με στενοχώρησε. Η εικόνα που έχω μέσα μου για τον εκπαιδευτικό – κατασκευαστή σχολικών ιστοσελίδων είναι η εικόνα ενός ανθρώπου που ενδιαφέρεται για το κάτι παραπάνω ανιδιοτελώς, ενός ανθρώπου που θεωρείται ακόμα και «γραφικός» από μια μερίδα συναδέλφων και οπωσδήποτε ενός ανθρώπου ευαίσθητου που περιμένει μεν συμβουλές και επισημάνσεις, τις αποζητάει κιόλας μπορώ να πω, αλλά στον οποίο δεν αξίζουν αφοριστικοί χαρακτηρισμοί για την όποια προσπάθεια έκανε και κάνει. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι «το κάτι είναι πάντα καλύτερο από το τίποτα». Καλή δύναμη για τη συνέχεια.

  11. paratiritis γράφει:

    Λόγω της ειδικότητάς μου βρίσκομαι κάθε χρόνο σε 3 (Γυμνάσια – Λύκεια) για συμπλήρωση ωραρίου.
    Αισθάνομαι σαν παρατηρητής και θα σας αναφέρω 3 πραγματικές ιστορίες που έχουν σχέση με την κατασκευή σχολικών site.
    1η Ιστορία
    Σε Κωμόπολη του νομού, ο Διευθυντής του Λυκείου καλεί την καθηγήτρια πληροφορικής για να του κατασκευάσει site. Ονειρευόταν ότι τώρα στο τέλος της καριέρας του θα άφηνε το έργο του και στο διαδίκτυο.
    Επειδή η καθηγήτρια του δήλωσε ότι μόνο Word και Excel γνωρίζει αποφάσισε να στραφεί σε εταιρεία πληροφορικής της πόλης. Πλήρωσε 1.500 Ευρώ για μια δυναμική σελίδα.
    Η σελίδα δούλεψε για 2 χρόνια. Βγήκε στην σύνταξη ο Διευθυντής και κανείς δεν ασχολήθηκε ποτέ μ’ αυτή.
    Συμπέρασμα: Με τα χρήματα δεν πετυχαίνεις πάντα τον στόχο σου…

    2η Ιστορία
    Διευθυντής σε Τεχνικό Λύκειο της πόλης καλεί τους 6 καθηγητές πληροφορικής με θέμα κατασκευή ιστοσελίδας.
    Μετά από 3 μήνες του παρουσίασαν την αρχική σελίδα φραγμένη με Word…
    Πέρασαν 2 χρόνια και η σελίδα είναι «υπό κατασκευή»
    Συμπέρασμα: Όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει.

    3η Ιστορία
    Σε επαρχιακό Γυμνάσιο του Νομού, ο μαθηματικός με τις λίγες γνώσεις που είχε αποφάσισε να φτιάξει ένα site.
    Οργάνωσε τα παιδιά σε ομάδες εργασίας, τους γονείς και τους καθηγητές.
    Η αίθουσα πληροφορικής ήταν ανοικτή όλη την μέρα .
    Όλο το σχολείο ζούσε για την ιστοσελίδα.
    Άλλαξε την ζωή του χωριού.
    Όλη αυτή η ομορφιά χάθηκε όταν ο καθηγητής πήρε μετάθεση στην πόλη και γιατί δεν βρέθηκαν άτομα να την συνεχίσουν .
    Συμπέρασμα: Το «ουδείς αναντικατάστατος» δεν ισχύει πάντα

  12. Μάκης Π. γράφει:

    Συμφωνώ με τις απόψεις των συναδέρφων για τους εκπαιδευτικούς-κατασκευαστές ιστοσελίδων, που με μεράκι προσπαθούν να προβάλλουν τις δραστηριότητες των σχολείων τους.
    Είναι και δική μου άποψη ότι έμειναν εκτός εικοσάδας αξιόλογες ιστοσελίδες. Ίσως η κριτική επιτροπή έπρεπε να ήταν πιο προσεκτική στις επιλογές της.
    Τηρήθηκε η σημείωση που αναρτήθηκε για ενστάσεις και επαναξιολόγηση των σχολικών δικτυακών τόπων που έμειναν εκτός;

  13. karaliolio’s blog » Blog Archive » Γειά σου Κόσμε! γράφει:

    […] Για περισσότερες πληροφορίες στο: http://naousa08.ekped.gr/?p=45 […]

Αφήστε σχόλιο

Πρέπει να συνδεθείτε για να γράψετε σχόλιο.


WP Theme & Icons by N.Design Studio
Entries RSS Comments RSS Σύνδεση